Yhteistyökumppaniksi

HYVÄ YHTEISTYÖKUMPPANI,

Olemme jääurheiluun erikoistunut seura Pohjois-Kymenlaaksossa. Toimintamme kattaa niin jääkiekon kuin taitoluistelun. Seurassamme toimii niin KooKoo Juniorit ( jääkiekko ) kuin KooKoo Jäätaiturit ( taitoluistelu ).

KooKoo Junioreilla on palkattuja työntekijöitä yhteensä 7. Viisi heistä työskentelee kiekon puolella valmennustoiminnassa. Lisäksi toimistolla työskentelee toimistotyöntekijä ja toiminnanjohtaja. Seurassamme toimii myös valmennuspäällikkö, jonka palkanmaksaja on KooKoo Hockey Oy. Harrastajia kiekkopuolella on yhteensä noin 370: Tämän lisäksi meillä toimii kiekkokoulu ja luistelukoulu (yhdessä KooKoo Jäätaitureiden kanssa), joissa lapsia on mukana yhteensä noin 280. Järjestämme myös kerhotoimintaa viitenä päivänä viikossa eri puolilla Kouvolaa, joissa liikutamme viikoittain noin 200 lasta. Lapsia tavoitamme myös esiakatemian ja akatemian avulla – toiminta on suunnattu aamuisin yläkoululaisille ja toisen asteen opiskelijoille. Osana toimintaamme on myös luisteluopetusta päiväkotien viiskareille ja eskareille sekä samalla päiväkotien henkilökunnalle koulutusta. Viiskari luisteluissa 42 päiväkotia ja noin 450 lasta.

KooKoo Juniorit on siis merkittävä lasten ja nuorten kasvattaja ja iso toimija varhaiskasvatuksen puolella. Teemme tiivistä yhteistyötä niin lajiliittojen kuin aluejärjestöjenkin kanssa – Yksi isoin sidosryhmämme on myös Liigassa pelaava KooKoo Hockey Oy.

Haluamme, että jokaiselle lapselle ja nuorelle löytyy sopiva tapa harrastaa ja hankkia elämyksiä jääurheilun parissa. Yhtenä toimintamme ajatuksena ja johtavana tekijänä onkin yhteiskuntavastuu, syrjäytymisen ehkäiseminen ja liikkeen lisääminen, sekä fyysisen, psyykkisen ja sosiaalisen hyvinvoinnin lisääminen.

Näin mittava toiminta vaatii osaltaan myös sisään tulevia tuloja, sillä suurimmat näistä ovat harrastajien kausimaksut, yhteistyökumppanit, talkootoiminta ja muut seuran saamat avustukset.

Yhteistyökumppaneille meillä on tarjota erilaisia yhteistyötapoja:

• kausijulkaisu (1 x vuodessa syksy)
  • paitamainos (450–500 paitaa ja mainos 3-vuotinen)
  • kotisivuilla logo, josta linkki yhteistyökumppanin sivuille (sopimusmallin mukaan) kts. kookoojuniorit.fi
  • tuki rahastoon (rahasto, johon otamme vastaan lahjoituksia ja joilla tuemme vähävaraisia perheitä lajeissamme)
  • nimetty toiminta, josta maininta mainoksissa, sivuilla, kumppanille referenssi
  • yhteistyö sosiaalisessa mediassa (kilpailut, kupongit, tarjoukset, kampanjat)
  • voimme myös tarjota yrityksellenne TYKY-toimintaa erilaisilla tapahtumilla (yhdessä sovittavissa)
  • talkoo toiminta erikseen sovittavalla tavalla ( joukkueille )

Yhteiskuntavastuun korostaminen ja sen monimuotoisuus on tärkeää osana lasten ja nuorten liikuttamista. On tärkeää, että liikuttamisen lisäämiseen ja syrjäytymisen ehkäisemiseen otetaan osaa sekä valtakunnallisesti että myös paikallisesti. Yritysten halukkuus kantaa huolta entistä enemmän yhteiskuntavastuusta on selkeästi kasvussa johtuen kunta- ja valtiosektorin ohjaavasta tekemisestä.

Uskon, että yhteistyöllämme olisi paljon hyötyä molemmille osapuolille ja tavoitteena molemmilla on tunnettuuden ja tuttuuden sekä paikallisuuden korostaminen. Kaikista yhteistyövariaatioista olemme myös valmiita keskustelemaan kanssanne.

Lisätietoja yhteistyömahdollisuuksista antaa Jari Seppänen, toiminnanjohtaja, jari.seppanen@pokli.fi 050-5916734

Seuratoimijaksi

Huoltajaksi, valmentajaksi, joukkueenjohtajaksi tai muuksi seuratoimijaksi halutessasi otathan yhteyttä seuran ikäkausivastaaviin ( Harri 044-2363083 tai Juuso 044-2370214 ) jotka ohjaavat yhteydenoton oikeille tahoille.

Joukkueeseen

Kuinka aloittaa jääkiekkoharrastus.

Lapsen luistelutaidolla on väliä asiassa. Lähdetään liikkeelle siitä, ettei lapsi osaa luistella, tai ei juurikaan ole ollut aikaisemmin luistinten päällä. Silloin paras tapa on osallistua meidän KooKoo junioreiden ja KooKoo jäätaitureiden yhteiseen Lumon Luistelukouluun. Luistelukoulu kestää syyskuusta joulukuuhun ja uusi kausi alkaa tammikuusta ja kestää huhtikuuhun. tässä ilmoittautumislinkki:KooKoo Jäätaiturit - Luistelukouluilmoittautuminen on avattu! (kookoojaataiturit.fi) Mikäli lapsi osaa jo olla luistimilla niin KKJT:llä on tarjolla jatkokursseja taitoluistelusta kiinnostuneille. Me KooKoo junioreissa tarjoamme seuraavaksi kiekkokoulua; PoKLi - Kiekkokoulu - Kiekkokoulun tietoja ja ilmoittautuminen (kookoojuniorit.fi) Kiekkokoulu on tarkoitettu 5-8 vuotiaille tytöille ja pojille. Kiekkokoulu jaetaan ryhmiin ikäluokan ja osaamisen mukaan. Tänä vuonna kiekkokoulussa on ryhmät aloittaville sekä 2017 ja aiemmin syntyneille, tytöille oma ryhmä, 2016 syntyneiden ryhmä, sekä 2015 syntyneiden ryhmä. Mikäli lapsi on ns. yli-ikäinen kiekkokouluun, hänelle etsitään sopiva paikka aloittaa meidän ikäkausi joukkueissa. Näissä tilanteissa kannattaa olla ensi yhteydessä Junioripäällikkö Harri Setälään; 0442363083, harri.setala@pokli.fi, etsitään yhdessä paras paikka aloittamiseen. Ikäkausi joukkueet: U9 2014 syntyneet U10 2013 syntyneet U11 2012 syntyneet U12 2011 syntyneet.

Pohjois-Kymen Liikuntayhdistys Ry/KooKoo juniorit

Ilmarinkuja 3 45100 Kouvola

Toimisto puh. 0400835678

mari.palojarvi@pokli.fi

Toimisto palvelee:

Ti 10-15, Ke 12-17, To 10-15

Muina aikoina sopimuksen mukaan.