• KOOKOO JUNIORIT ON TÄHTISEURA.
  • KooKoo Juniorit on saavuttanut yhden tavoitteistaan seura kehittämisprosessissa. Seurallemme myönnettiin Olympiakomitean, Jääkiekkoliiton ja Kymenlaakson Liikunnan toimesta Tähtiseurastatus. Tähtiseurastatus on tae seuratoiminnan laadusta, inhimillisestä toiminnasta, modernista sekä ketterästä toimintaympäristöstä.
  • Seuramme Tähtiseura auditointi tapahtui 20.4.2021 jonka perusteella seuramme on oikeutettu käyttämään Tähtiseuramerkkiä seuramme toiminnassa. Varsinaisen merkin fyysinen luovutus päätettiin siirtää tulevaisuuteen, kunnes Covid-19 pandemian rajoitukset sen sallivat.
  • Tässä vielä Olympiakomitean, Jääkiekkoliiton sekä Kymenlaakson liikunnan terveiset seurallemme:
  • ”Lämpimät onnittelut Tähtiseuramerkistä”, Suvi Voutilainen, Koordinaattori, Olympiakomitea.
  • ”Suuret onnittelut teille kaikille prosessin tämän vaiheen onnistuneesta suorittamisesta !”
  • ”Ensimmäinen steppi on nyt saavutettu ja tästä on hyvä jatkaa seuran kehittämistä, Yhdessä Tekemällä!”Joni Leander, Aluekoordinaattori, Eteläinen alue, Jääkiekkoliitto.
  • ”Onnittelut Tähtiseuraksi pääsemisestä ja ennen kaikkea seurankehittymisprosessiin lähtemisestä.” Kari Schemeikka, Aluepäällikkö, Kymi-Saimaa.
  • ”Tähtiseura-prosessiin lähteminen on jo itsessään kehittymishaluisen seuran merkki ja polun läpi käyminen yhteisen ponnistuksen tuotos. Onnea Tähtiseurastatuksen saavuttamisesta!” Noora Kakko, Kymenlaakson Liikunta, Seurakoordinaattori.
  • Mikä on Tähtiseura ?
  • Seuratoiminta on suomalaisen urheilun keskeisin vahvuus. Kehitämme sitä aktiivisesti Tähtiseura-ohjelman avulla, joka on Olympiakomitean, lajiliittojen ja aluejärjestöjen luoma laatuohjelma.Tähtimerkki on lupaus laadusta nykyisille ja uusille seuran jäsenille sekä heidän lähipiirilleen. Tähtimerkin saaneessa seurassa toimitaan inhimillisesti, modernisti ja ketterästi. Tähtiseurassa jokainen voi urheilla ja liikkua omalla tasollaan ja kohti omia tavoitteitaan yhä suuremman taustatuen avulla. Tämän laajemman tuen avulla on mahdollista säilyttää liikunta osana eri elämänvaiheita ja myös kehittyä huippu-urheilijaksi asti. Lisätietoja tähtiseura laatuohjelmastahttps://www.olympiakomitea.fi/seuratoiminta/tahtis...
  • Kehittäminen jatkuu ja tämä on steppi seuramme kehittämisen polulla. Kiitos kuuluu kaikille yhteisöömme kuuluville ja ennen kaikkea, tämä on mitä suurimmissa määrin YHDESSÄ tekemistä.

Pohjois-Kymen Liikuntayhdistys Ry/KooKoo juniorit

Ilmarinkuja 3 45100 Kouvola

Toimisto puh. 0400835678

mari.palojarvi@pokli.fi

Toimisto palvelee:

Ti 10-15, Ke 12-17, To 10-15

Muina aikoina sopimuksen mukaan.