Varuste opastusta
Julkaistu: 16.09.2021 09.29

Varuste opastusta

Yhteistyökumppanimme Bauer Hockey Finland on tehnyt videon helpottamaan varusteiden ostamista ja valintaa. Tässä heidän viestinsä:

”Me Bauerilla haluamme helpottaa jääkiekkoharrastuksen aloittamista ja tuoda rakastamamme pelin mahdollisimman monen ulottuville. Jääkiekkovarusteiden hankkiminen ja niiden pukeminen voi olla monelle vanhemmalle haastavaa, varsinkin jos ei itse ole koskaan pelannut jääkiekkoa. Madaltaaksemme harrastuksen aloittamisen kynnystä, kuvasimme nuoremmille pelaajille ja kiekkokoululaisten vanhemmille tarkoitetun videon, jossa käydään läpi miten varusteiden tulisi istua pelaajan päälle ja missä järjestyksessä ne puetaan."

Bauer varusteet löytyvät Team Sportia Kouvolan asiantuntevasta myymälästä, käykäähän tutustumassa!

Tässä video sopivien varusteiden valinnasta:

Bauer varustekoulutus pelaajille ja vanhemmille_NEW.mp4 (egnyte.com)

Seuran uusimmat

Pohjois-Kymen Liikuntayhdistys Ry/KooKoo juniorit

Ilmarinkuja 3 45100 Kouvola

Toimisto puh. 0400835678

mari.palojarvi@pokli.fi

Toimisto palvelee:

Ti 10-15, Ke 12-17, To 10-15

Muina aikoina sopimuksen mukaan.