Yhteistyösopimus
Julkaistu: 04.10.2021 10.03

Yhteistyösopimus

KooKoo Juniorit ja Liikennekoulu kauden 21-22 kattavaan yhteistyöhön.

Liikennekoulu (Elimäen Liikennekoulu) on vuonna 1989 perustettu nuorekas ja aikaansa seuraava, paikallinen ja palveleva autokoulu. Niin jääkiekossa kuin liikenteessä on monia yhdistäviä tekijöitä. On säännöt joiden puitteissa toimitaan, tarvitaan nopeaa reagointia ja tilanteiden hallintaa. Yhtenä yhteisenä tekijänä molemmilla on myös vanhempien arjen helpottaminen. Kiireisen arjen keskellä valitsemalla meidät liikenneopetukseen, voidaan helpottaa perheen arkea: ajotunnit voidaan sopia harjoituksia ennen tai jälkeen, niin vanhemmat pääsevät kuljettamisessa helpommalla. Tulemme toimittamaan materiaalia Liikennekoulusta seuranne toimijoille yhdessä sopimiemme kanavien välityksellä.

KooKoo Juniorit on mielissään yhteistyökumppanuudesta, joka tukee molempien toimintaa. Harjoituspaikoille on välillä haastavaa päästä ja tämä yhteistyö mahdollistaa tähän oivan välineen. Nykyisin on mahdollista hakea poikkeuslupaa ajokortin saamiseksi ennen täysi-ikäisyyttä ja näin osaltaan helpottaa harjoituksiin ja harrastuksen pariin pääsyä. Nuorten kasvattaminen urheiluun ja liikenteeseen vastuullisiksi toimijoiksi on molempien ydintekemistä.

Lisätietoa: www.liikennekoulut.fi

Turvallista kautta kaukalossa ja liikenteessä.

Jani Juvankoski Liikennekoulu

Jari Seppänen KooKoo Juniorit

Pohjois-Kymen Liikuntayhdistys Ry/KooKoo juniorit

Ilmarinkuja 3 45100 Kouvola

Toimisto puh. 0400835678

mari.palojarvi@pokli.fi

Toimisto palvelee:

Ti 10-15, Ke 12-17, To 10-15

Muina aikoina sopimuksen mukaan.