Kymenlaakson Urheilugaalassa palkitut
Julkaistu: 05.04.2022 13.21

Kymenlaakson Urheilugaalassa palkitut

KooKoo Junioreiden junioripäällikkö Harri Setälä palkittiin Kymenlaakson Urheilugaalassa Vuoden nuorisourheilun vetäjä Kymenlaaksossa 2021.

Tässä raadin perustelut palkinnon saajasta:

Pitkä uraseuratoiminnassa ensin oto-toimijana ja sitten työntekijänä. Seuratyöntekijä, jonka vahva osaaminen näkyy KooKoo ja yhteistyön kautta myös muiden Kymenlaakson junioriseurojen toiminnassa pelaajien pelaajapolussa, osaamisen taso on laaja lastentoiminnasta nuorten toimintaan ja seuratoimintaan. Omassa seurassaan iso osaaminen ja vaikuttaminen seuran pelaajapolkuihin ja urheilutoiminnan linjauksiin, joilla pelaajia autetaan urallaan eteenpäin. Ollut myös vaikuttamassa KooKoon tyttökiekon aloittamiseen. Seurassa toteuttanut ja luonut malleja myös muille seuroille päihteettömyys linjauksia.

Onnittelut myös seuran puolesta Harrille.

KooKoo Juniorit palkittiin esimerkillisellä tavalla lasten ja nuorten liikuntaa ja urheilua edistävä Tähtiseura Gasum kannustus -palkinnolla.

Tässä raadin perustelut palkinnon saajasta:

Seura on tehnyt pitkäjänteistä toiminnan kehittämistä. Mukana kaupungissa monissa myös kaupungin, KymLin ja seurojen yhteisissä hankkeissa / toimintamalleissa. Viimeisen vuoden aikana esim: #menestynuuskatta, jolla seuroihin tehty ongelmien puuttumisen ohjeet/ päihteettömyys linjaukset; ”Et ole yksin” toiminta, monilajiharrastamisen linjaukset. Ja ennen kaikkea he eivät ole vain osallistumassa vaan tekemässä ja innovoimassa toimintaa ja ottavat siihen muitakin mukaan. Mallit menneet aidosti käytäntöihin.

KooKoo Juniorit ja Harri Setälä kiittää huomion osoituksista ja onnittelee muitakin Urheilugaalassa huomioituja ja palkittuja henkilöitä ja tahoja.

@Gasum@Olympiakomitea

Pohjois-Kymen Liikuntayhdistys Ry/KooKoo juniorit

Ilmarinkuja 3 45100 Kouvola

Toimisto puh. 0400835678

mari.palojarvi@pokli.fi

Toimisto palvelee:

Ti 10-15, Ke 12-17, To 10-15

Muina aikoina sopimuksen mukaan.